arrowleftAlle behandelingen

Laserontharing

Wij bieden een veilige en comfortabele laserontharing die vrijwel pijnloos is. Wees voorgoed van die vervelende haartjes verlost.

Omschrijving en indicaties

SHR is een gepatenteerde ontharingsmethode van Alma Laser die in ziekenhuizen over de hele wereld gebruikt wordt. Het is de enige klinisch bewezen methode voor laserontharing die vrijwel pijnloos is.

In plaats van het blootstellen van de haarzakjes aan een hoge energiepuls, wat de huid kan beschadigen, werkt SHR door het geleidelijk verwarmen van de dermis tot een temperatuur die effectief genoeg is om schade aan de haarfollikels toe te brengen en hernieuwde groei te voorkomen, maar schade aan het omringende weefsel weet te vermijden.

Een hoge herhalingssnelheid van korte pulsen wordt diep in de dermis geleverd, waardoor er een hoog gemiddeld vermogen en therapeutisch effectieve warmte-ontwikkeling kan worden bereikt. De Sweeping In-motion™-techniek van de applicator beweegt herhaaldelijk over het te behandelen gebied wat zorgt voor een volledige dekking, terwijl de ICE™ technologie het huidoppervlak koelt – waardoor oppervlakkige brandwonden kunnen worden voorkomen en waardoor vrijwel pijnloze maar effectieve ontharing mogelijk is.

Voordelen ten opzichte van andere methodes:
  • Vrijwel pijnloos

• Effectieve resultaten voor lichte of donkere huid en grof of fijn haar

• Bewezen veilig, ook voor donkere huid

• Behandelingen kunnen worden uitgevoerd op elk moment van het jaar, ook bij een (zon)gebruinde huid

• Behandelingen zijn supersnel, zelfs voor grote oppervlakken zoals de benen of rug.

• Zonder medicatie of andere voorbehandeling

• De vervolgbehandelingen kunnen elkaar snel opvolgen

• Behandeling van donkere huidskleur (ook zongebruinde huid)

• Geen hersteltijd, direct na de behandeling kunt u uw dagelijkse bezigheden weer oppakken.

Interesse in deze behandeling? Contacteer ons en wij maken zo snel mogelijk een afspraak!

Prijslijst downloaden